07 Haziran 2005

deLi yağmurLuğu

+ilk'lerime kadar ıslandım...

+ yağmurlu havalarda hiç romantik olamam, romatizmam var.

+ Gökgürültülü ve sağanak yağışlı geçer kimi evlerde her iklim, göz yaşları sel olur akar.

+ Hiç şemsiyem olmadı desem yeridir. İki gün içinde kaybeder veya unuturum.

+ Çocukluğuma inecek olursak, yağmuru sevmememin bir nedeni de Arap kızının camdan bakması olabilir...neden olmasın?? neden Arap? neden sarışın, kumral filan değil ???

+ Yağmurdan sonra güneş açarsa ebem de kuşanır.

+ Erkekler ağlamaz, sil gözyaşlarını gökyüzü

+ Çamurun gelişi gökgürültüsünden bellidir.

+ Yazın yağmur yağmasına sinir oluyorum.

+ Ya ben doluyu seviğim için yağmurdan kaçıyorsam saygıdeğer atalarım ??

+ Sadece Arap kızı değildir bünyemde hasara yol açan. Akan çatılardan nefret ederim.

+ gözlük takan birine yağmurlu günlerde, içinde silecek geçen espriler yapmak demode olsa ya artık.

+ Haa, şu da var "yağmur çamur demem, her maçına gelirim"

+ Ben sana yağmur olamazsın demedim, yağmur adam olamazsın dedim....

deLLy ©2005

Hiç yorum yok: