06 Haziran 2005

deli gömleği I

* sene " nerde o eski ramazanlar" senesi, aylardan "papatya falına göre beni sevme ihtimalin yüzde ellidir" ayı, günlerden "akşam için evden izin alamadım ertesi "... sevgilinin "senin de dediğin gibi"yle başlayan cümlelerini çok seviyordum. her gece uyumadan önce bu "senin de dediğin gibi"li cümleleri sayardım:
bir " senin de dediğin gibi"li cümle çitten atladı
iki " senin de dediğin gibi"li cümle çitten atladı ...
* şu kopirayt işareti [©] çalıntıyla alıntı arasındaki farktan (ç) doğmuştur. gavurcada ç olmadığı için bu halde kullanılır. (külahına anlatayım ben iyisi mi)
* biz ölmeden yeni türk lirasından da altı sıfır atılırsa nesilce tarihe geçeriz ne güzel
* senin de dediğin gibi ben sana göre biri değildim.
* eğitim sitemi ezbercidir diyenler halt etmiştir. öğrencilere işçi problemlerini yaşatarak öğretmiyormuyuz. 
öğretmiyorsak bu çocuklar niye ayakkabı boyuyor uleen
* senin de değin gibi sevgili, al mektuplarını ver mektuplarımı ....
* rock'n coke 'un kapağını açık bırakırsan asidi kaçar.
* Türkiye'de telif hakları yasası iyi işleseydi Mr.Brown köşe olmuştu.
* barışarock festivalinde iki izleyici grubu arasında çıkan kavgada .... şaka şaka ... o kadar da uzun boylu değiliz biz toplumca ..

Hiç yorum yok: