09 Haziran 2005

Çok pis yazdım


" bu aşk belki burada biter
ben yine de çekip gidemem..."

yemek takımlarının abartılı parça adetlerine kapakların da dahil olduğunu öğrendiğimde bitmeliydi herşey. "Kapaksız kapkacak mı olur lan?" diyemedim...bir salakmışcasına kabullendim, üstelik gözümde büyüttüm... gözüme dursun, gözümde büyüttüğüm çok şey.. sağlıksız koşullarda muhafaza ettiğim ve hala varla yok arasında olan herşeye lanet olsun...

bir kaç gündür çok alkol alıyorum. Çok alkol alıp, dikkatimi daha az veriyorum hayata... bugün mesela, örneğin bugün ve hatta misal bugün gitar çalmaya yeni başlamışım da ilk barış manço şarkısını tıngırdatıyormuşum gibi mutluydum...tozdan tortudan sakınarak uzattığım tırnaklarımla da gururlu...Ne zaman ki "el lerimle büyüt tüğüm/solari ken dirilttiğim/çiçeğimi kopar dınsen/ellere verdin" gitar olayı başlamadan bitti benim için...Oysa kaybeden müzik, bir müzik dinleyicisi olarak da sendin. Bu gerçeği farkedebilmeni öylesine istiyor ve elimden bir şey gelmiyorken içkide buldum çareyi. Soruyorum sevgili, "umarsız olan ben miyim, gerçeği göremeyecek kadar kör olan sen mi?"

neyseki sana son bir şans daha veriyorum..."ya benimsin, ya toprağın" diyemem. "ya benimsin, ya bugün yanında gördüğüm zibidinin" diyecek kadar mezhebi geniş de değilim. Demem o ki tozdan turtudan sakınıp tırnaklarımı, tüm barış manço şarkılarını çalabilmem senin elinde. sen gülünce güller açar gülpembe yavan gelirse bir adet karizmatik "nick the chopper" çalarım sana... Kazanan müzik,bir müzik dinleyicisi olarak da sen olacaksın, inan...

haydi, ver elini ver bana lufthansa..
uçalım kulun kölen olayım...

Hiç yorum yok: