07 Haziran 2005

deli gömleği IV

 
* şarkının "bence bu aşk böyle gelmiiiiş, bundan sonra böyle gideeeer" kısmında devri iyice yükseltip, "başımın tatlı belası, gönlümün kara sevdası" kısmında vites değiştirelim mi?? diyeceğim o ki sinan özen sesiyle başımın tatlı belası şarkısını böğürelim mi? ühühüheee

* kınalı kar ne lan ?

* veni,vidi,vadaaaa. (Aldım, verdim, kız seni yendim)

* ver maillerimi, al maillerini

* Biz aşkı yanlış meleklerden çaldık.

* kontra pedallı bir hayat istiyorum bubaaaa

* aradığınız "an"a şu "kişi"de ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

* seni sevdim bir gül gibi vaaaiiiyyyy, vaaiyyy...sarardı benzim kül gibi vaaiiiy vaiiyyy, ortada kaldım el gibi vaiiiy, vaiy, vaiy vay...sevdiğime pişman ettin vay...

* Şimdi Sokullu olduk, sarayları doldurduk, neşeliyiz hepimiz, yaşasın padişahımız...

* dikkaat...arka kotukta bebek (gibi bi hatun) var

* ben sana adem olamazsın demedim, Hz.Adem olamazsın dedim.

* biz - ben = siz. (Ciddiyet lütfen)
* Harikalar Diyarındayım, dönecem

* O şimdi az kel
* Ding dang dong, çok şükür dostlar, senin de artık bir (eski) sevgilin var.

* Belirli günler ve haftalar kontenjanlarımız dolmuştur. Belirli yıllar ve yüzyıllar için müracaat ediniz ...

* deli gömleğine beyaz kravat takmak akıllıca değildir.

* Eşcinsel eşekler de pekala anırır.
deLLy
©2005

Hiç yorum yok: