06 Haziran 2005

deli gömleği III

* masalların "evvel zaman içinde kalbur saman içinde..." diye başlaması bilinçli bir seçimdir. Çocuğun aklında, uyumazsa daha karışık cümlelerle beyninin sulanacağı fikri uyanır. Gökten elmalar düşmeden de uyur zaten o velet. Bi müddet sonra da deveydi, pireydi, tellaldı derken altına eder.

* Bir de tabakta bırakılan yemeğin, tabakta yemeğini bırakan veledin arkasından ağlaması gibi bir hadise vardır ki, masaldaki devler halt etmiş...Ne korkunç şey o öyle...(Bu yemeğin yaptığı eylem ağlamaktı yanlış hatırlamıyorsam. Yoksa kovalıyomuydu ya, bak şaşırdım şimdi.) bu bamya sebzesi istediği kadar tepinsin, o tabakları bitirmedim, bitirmemde, buraya yazıyorum...

* Gavurun teenage dediği dönem, çocuk kıyafetlerinin en büyüğünün küçük geldiği, büyük kıyafetlerinin en küçüğünün de büyük geldiği, alışverişin kabus olduğu döneme denk geliyor anladığım kadarıyla....

* 4 yaşımda sünnet olduğum ve bu döneme ait hiç fotoğrafım olmadığı için, can sıkıntısından ömür hesaplayan bir grup amerikalı bilimadamının yaptığı hesaplara göre üç beş yıl fazla yaşamayı hakediyor olmalıyım, (bi sigara yakayım)

* Bir son dakika tespiti: Gazı bitmekte olan çakmağa şefkatle yaklaşırsan yanıyor. Hayvani hareketler yaparsan yanmıyor.. Kadın ile çakmak arasında herhangi bir ilişki kurmak haddime değil. herhangi bir yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermek istemiyorum.

* Ne diyeceğimi de unutmuş durumdayım bu çakmak yüzünden. bu arada böyle durumlarda (ne diyecektim unuttum durumları) ortaya atılan "demekki yalan söyleyecektin" hurafesi yüzünden AB ile ilişkilerimiz zarar görebilir, yakışıklı "günterferhoygen" abimiz bizi üzebilir Allah muhafaza.

* Lan doğaçlama gibi oldu bu seferki deli gömleği be

* Hayvani hareketlerim sonucu kalbini kırdığım kadınlardan ve manyatosunu bozduğum çakmaklardan özür diler, bir dahaki deli gömleğinde buluşmak üzere esenlikler dilerim.


deLLy

Hiç yorum yok: