28 Ocak 2013

Bir İki Reklam

İnternet Reklamcılığı geleneksel medya reklamcılığına göre daha çok tuzaklarla dolu. "Okur/İzleyici reklama bir kere tıklasın yeter" mantığı hakim.

REKLAM 1
Niye arkadaşım? Sen geri zekalı mısın?

Reklamdaki model 42 yaşında ve inanması güç ama bir mühendisi canlandırıyor. O kazandıysa hepimiz kazanabiliriz. Hepimizin kazanacağının nasıl ön görüldüğü ve çıtanın 42 yaşındaki bir mühendise kadar neden düşürüldüğünü bilemiyorum. ama yapmamız gereken çok basit. Aklıma kötü kötü şeyler geliyor. Benim aklıma kötü kötü şeyler geliyorsa herkesin aklına kötü kötü şeyler gelebilir.

REKLAM 2
Saçları neden göstermiyorsunuz güzel kardeşim?

Tanju'nun saçlarını çıkaran çıkarana. Vakti zamanında kel olduğuna bu kadar çok sevinen başka bir kel var mıdır bilemiyorum. Tanju'nun saçlarını çıkaran bitkisel ürün reklamında Tanju'nun saçlarının görünmemesi reklam ajansının hedef kitlenin zekasıyla ilgili düşüncelerini gözler önüne sermiyor mu sizce de?

Edit: Yukarıdaki reklamı yapılan bitkisel ürünün etkisiyle ilgili önemli bir gelişme oldu sayın seyirciler. Gelenek yine bozulmadı. Kelin ilacı olsa kendi kafasına sürer(miş).

An itibariyle Tanju:

Hiç yorum yok: